خرید کنسرو ماهی تن برای مسافرت گزینه بسیار مناسبی است؛ چراکه شما در سریع‌ ترین زمان ممکن می‌توانید یک غذای خوشمزه داشته باشید. البته ناگفته نماند اینکه مدام بخواهید یک کنسرو ماهی را انتخاب کنید، در طولانی مدت شما را خسته می‌کند. به خاطر همین در این مقاله می‌ خواهیم انواع کنسرو ماهی را معرفی کرده تا تنوع بالا بتواند شما را راضی نگه دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کنسروهای ماهی چند نوع دارند‌. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع کنسرو ماهی

خوشبختانه انواع و اقسام کنسروهای ماهی وجود دارد که هر کدام طعم‌ها و مزه‌های مختلفی دارد که در این قسمت آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تن ماهی با شوید

همانطور که می‌ دانید شوید پلو همراه با تن ماهی یکی از غذاهای مورد علاقه اکثر افراد است. اگر شما هم جزو این دسته هستید، احتمالاً این تن ماهی را می‌ پسندید. زمان‌ هایی که وقت ندارید، شوید پلو درست کنید یا در منزل شوید ندارید یا قرار است کنسرو ماهی را با برنج سفید بخورید، این گزینه بسیار عالی خواهد بود. شوید و تن ماهی در کنار یکدیگر طعم اعجاب انگیزی را به وجود می‌آورند و می‌توانند یکی از خوشمزه‌ترین انواع کنسرو ماهی به حساب بیاید.

تن ماهی با شوید

کنسرو ماهی با لوبیا

ترکیب لوبیا با تن ماهی کم نظیر است. اگر این مورد را قبلاً امتحان نکرده بودید، حتماً این کار را کنید. خیلی از افراد این کنسرو را با نان استفاده می‌کنند اما می‌‌توان آن را روی برنج هم سرو کرد. همه چیز بستگی به سلیقه خودتان دارد. کنسرو ماهی با لوبیا یکی از پرطرفدارترین انواع کنسرو ماهی به شمار می ‌آید.

نکته حائز اهمیتی که در مورد آن وجود دارد، این است که قیمتش از تن ماهی معمولی پایین‌تر است. زیرا لوبیا قیمت پایین‌تری نسبت به گوشت ماهی دارد. به خاطر همین، از آنجایی که لوبیا باعث شده که ماهی کمتری در این کنسرو استفاده شود، قیمت آن کاهش پیدا می‌کند اما مطمئن باشید که در بین کنسرو های ماهی یکی از جذاب‌ترین طعم ‌های ممکن را دارد.

تن ماهی با قارچ

یکی دیگر از انواع کنسرو ماهی که خیلی هم طرفدار دارد؛ تن ماهی با قارچ است. ترکیب قارچ با تن ماهی می‌ تواند خیلی اعجاب انگیز باشد و مطمئن باشید اگر جزو افرادی هستید که به قارچ علاقه دارید، این کنسرو می‌تواند یکی از خوشمزه‌ترین‌ ها به حساب بیاید.

تن ماهی رژیمی

از دیگر انواع کنسرو ماهی؛ تن ماهی رژیمی است. مزیتی که در مورد این تن ماهی وجود دارد، این است که هیچ روغنی داخل آن وجود ندارد. یعنی تن ماهی داخل آب نمک قرار می‌ گیرد. همین می‌‌تواند عاملی برای جلوگیری از چاقی باشد. همچنین افرادی که به خاطر چربی بالا در معرض خطر هستند، باید به سراغ استفاده از تن ماهی رژیمی بروند. نکته مثبتی که در مورد آنها باید اشاره کرد، این است که این تن ماهی ‌ها اگرچه داخل آب نمک قرار می‌ گیرند اما از خوشمزگی‌ شان کم نخواهد شد.

تن ماهی با روغن زیتون

از دیگر انواع کنسرو ماهی باید به طور ماهی با روغن زیتون اشاره کرد. افرادی که نمی‌خواهند هیچ گونه روغن صنعتی یا حتی روغن ماهی به بدن شان برسد، می ‌توانند به سراغ این نوع کنسرو ماهی بروند که طعم خوبی برای افراد علاقمند به روغن زیتون دارد.

تن ماهی با روغن آفتابگردان

همانطور که می‌ دانید روغن آفتابگردان یکی از پرخاصیت‌ ترین روغن ‌ها است. افرادی که مشکلات قلبی دارند یا به هر دلیلی پزشک تجویز کرده که از این روغن استفاده کنند؛ تن ماهی با روغن آفتابگردان را انتخاب خواهند کرد. این تن ماهی طعم بسیار خوبی دارد و شما می‌توانید از خواص روغن آفتابگردان در آن نیز بهره‌ مند شوید.

چرا اورگانا

اورگانا یک برند شناخته شده در صنایع غذایی است که در منطقه صنعتی چغادک در شهرستان بوشهر واقع شده است. این شرکت اصلی‌ترین فعالیت خود را در زمینه تولید کنسرو تن ماهی ساده  و کنسرو میگو و عمل‌آوری انواع آبزیان انجام می‌دهد. با ثبت برند تجاری اورگانا و تمرکز بر تحقیق و توسعه، تنوع بیشتری در تولید محصولات خود داشته است.

یکی از دستاوردهای برجسته اورگانا تولید کنسرو قلیه‌میگو است که برای اولین بار در ایران انجام شده است. همچنین، اورگانا با تولید نزدیک به بیست نوع محصول پروتئینی و گیاهی، به عنوان یک برند معتبر و معروف در کشور شناخته می‌شود.

شرکت اورگانا با استفاده از کارشناسان فنی ماهر، کارکنان کارآزموده و خلاق و سیستم‌های مدیریتی استاندارد (مانند ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO45001:2018 و IMS)، همواره در راستای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان خود تلاش می‌کند. کنترل دائمی بر فرایندهای تحویل گیری، نگهداری و پخت مواد اولیه، همراه با پایش سیستم انبارداری و ارسال محصولات، عاملی است که در اطمینان حاصل کردن از کیفیت محصولات تولیدی تأثیرگذار است.

موقعیت جغرافیایی شرکت در نزدیکی بندر بوشهر و ساحل دریا، به همراه اسکله‌های صیادی و بازار محصولات کشاورزی استان فارس، این شرکت را قادر می‌سازد تا به راحتی به ماهی تازه و صید روز دسترسی داشته باشد. همچنین، استفاده از نیروهای ماهر و کارآمد و استفاده از تجهیزات پیشرفته در صنایع غذایی و کنسروسازی، باعث تولید محصولات با کیفیت بالا و طعم لذیذ و قیمت رقابتی شده است.

جمع‌ بندی

انواع کنسرو ماهی بسیار گسترده است. شما با هر   سلیقه‌ای می‌توانید تن ماهی مورد علاقه خود را خرید کنید و از طعم آن لذت ببرید. مهم‌ تر از همه اینکه کنسرو ماهی یک غذای همیشه در دسترس است و برای شرایط مختلف مثل زمان‌هایی که عجله دارید یا برای محل کار و مسافرت گزینه بسیار عالی است. تمام مواردی که به عنوان انواع تن ماهی به شما معرفی کردیم را می‌ توانید از سایت اورگانا تهیه کنید. برند اورگانا در کنار قیمت استاندارد؛ کیفیت بالایی هم برای محصولاتش در نظر گرفته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *