تن ماهی‌ ها انواع و اقسام مختلف دارند. انواع متفاوتی از آنها در برندهای مختلف وارد بازار می‌ شوند. شما می‌ توانید با خرید آنها نه تنها مواد مغذی را به بدنتان برسانید، بلکه بدنتان را مدت زمان طولانی‌ تری سیر نگه دارید و به کاهش وزن خودتان کمک کنید. اگر می‌ خواهید کاهش وزن بیشتری داشته باشید، بهتر است به سراغ غذاهای رژیمی بروید. تن ماهی رژیمی هم یکی از همین موارد است. در این مقاله بهترین تن ماهی رژیمی را به شما معرفی خواهیم کرد.

توضیحاتی در مورد تن ماهی رژیمی

زمانی که شما کنسرو ماهی تن خریداری می‌ کنید، اول کنسرو آن را داخل آب می‌ اندازید تا جوش بیاید. بعد از اینکه درب آن را باز می‌ کنید، با روغن مواجه می شوید. حال این روغن می‌ تواند روغن خود ماهی، روغن صنعتی، روغن آفتابگردان یا روغن زیتون باشد که هر کدام فواید مختلف خودشان را دارند اما در مورد تن ماهی رژیمی شرایط کمی متفاوت است‌.

این تن ماهی‌ ها داخل آب نمک تولید می‌ شوند‌ و در نتیجه روغن افزوده در آنها وجود ندارد‌. از طرفی سرشار از پروتئین هستند که می‌ توانند فواید زیادی به بدن برسانند و عامل چاقی نخواهند بود. همچنین چربی و روغن در آنها وجود ندارد. در نتیجه برای افرادی که ورزش می‌ کنند، یک غذای رژیمی بسیار عالی محسوب می‌ شوند.

بهترین تن ماهی رژیمی

بهترین تن ماهی رژیمی

اگر می‌ خواهید با بهترین تن ماهی رژیمی آشنا شوید، این قسمت مخصوص شماست. از همین اول باید اصل مطلب را مشخص کنیم. ما تن ماهی اورگانا را به عنوان بهترین تن ماهی رژیمی به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

توضیحات مختلفی در مورد این کنسرو‌های جذاب وجود دارد.

این تن ماهی‌ ها حاوی اسید چرب غیر اشباع یا همان امگا ۳ هستند‌. داخل آنها مواد معدنی بسیار زیادی یافت می‌ شود. می‌ توانند به جلوگیری از دیابت نوع ۲، سرطان، بیماری‌ های قلبی و عروقی بپردازند.

داخل آنها مقدار زیادی فسفر وجود دارد که باعث بهبود فعالیت مغز و عملکرد آن در طول روز می‌ شود.

 

همچنین حاوی پتاسیم هستند که به صورت مستقیم کاهش فشار خون را در پی دارند.

در کنار امگا ۳ خواص دیگری از آنها از جمله خاصیت ضد التهابی هم روی سیستم قلب عروقی وجود دارد که نباید نادیده‌شان گرفت.

نکته‌ ای که در مورد تن ماهی رژیمی اورگانا وجود دارد و باعث می‌ شود که ما آن را به عنوان بهترین معرفی کنیم، موقعیت کارخانه است. از آنجایی که کارخانه تولیدی این تن ماهی خیلی به دریا نزدیک است، در نتیجه از ماهی‌های تازه استفاده می‌ شود. اغلب ماهی‌ هایی که در این تن ماهی ها استفاده می‌ شود، ماهی هوور و گیدر در جنوب کشور است.

هیچ کدام از این ماهی‌ ها حالت منجمد ندارند و همین باعث می‌ شود که شما طعم جذابی را از آنها شاهد باشید و اصلاً با تن ماهی‌ های غیر رژیمی از لحاظ خوشمزگی تفاوتی ندارند.

تن ماهی رژیمی اورگانا که در آب نمک تولید می‌ شود، در ۴ وزن مختلف ۱۲۰ گرمی، ۱۵۰ گرمی، ۱۸۰ گرمی و ۲۰۰ گرمی تولید و عرضه می‌ شوند. تمامی استانداردها و پروانه بهداشتی را هم دارا هستند.

تن ماهی اورگانا را از کجا بخریم؟

کافی است که شما به سایت خود اورگانا مراجعه کنید. تمامی انواع و اقسام تن ماهی‌ ها مانند کنسرو تن ماهی ساده، کنسرو ماهی تن با شوید، تن ماهی با روغن زیتون، کنسرو ماهی تن با فلفل و محصول اختصاصی اورگانا یعنی کنسرو قلیه میگو و غیره را داخل این سایت به فروش می‌ رسد. خیالتان راحت است که شما محصول ارگانیک، اصل و اورجینال را خریداری می‌ کنید که کیفیت بالایی دارد. از طرفی قیمت‌ ها هم کاملاً به صرفه هستند.

جمع‌ بندی

استفاده از تن ماهی‌ های مختلف فواید زیادی برای بدنتان دارد. تن ماهی یک راه سریع و عالی برای رساندن مواد مغذی متفاوت به بدن است. البته به شرطی که تن ماهی اصل و اورجینال خریداری کرده باشید. اگر هم جزو افرادی هستید که نمی‌ خواهید به هیچ وجه چاق شوید، تن ماهی رژیمی را پیشنهاد می‌ کنیم. البته که باید با بهترین نوع این تن ماهی آشنا شوید که ما در این مقاله بهترین تن ماهی رژیمی را به شما معرفی کردیم تا برای خرید سردرگم نباشید.

چرا اورگانا

شرکت صنایع غذایی یال‌زرد با نام تجاری اورگانا، به عنوان یک پیشرو در صنعت غذایی، به دنبال بهبود و گسترش تولیدات خود است. اورگانا با ترکیبی از دانش فنی، توانمندی‌های انسانی، کادری مجرب و فناوری‌های روز دنیا، توانسته است به عنوان تولیدکننده اختصاصی کنسرو قلیه‌ میگو معتبر در بازار ایران شناخته شود.

استفاده مداوم از تحقیق و توسعه (R&D) به شرکت این امکان را می‌دهد که محصولات خود را متنوع کرده و با استانداردهای بین‌المللی همگام سازد. واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و آزمایشگاه مدرن این امکان را به اورگانا می‌دهد که به محصولات نوآورانه و با کیفیت بالا دست یابد.

همچنین، موقعیت جغرافیایی برجسته این شرکت در بندر بوشهر، نزدیکی به ساحل دریا و بازارهای کشاورزی استان فارس، این امکان را به اورگانا می‌دهد که به‌راحتی به ماهی تازه و مواد اولیه با کیفیت دسترسی داشته باشد.

اورگانا با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و نیروهای ماهر، به تولید محصولاتی با طعم دلچسب و کیفیت بین‌المللی پرداخته و به‌وفور در بازارهای داخلی و بین‌المللی حضور یافته است. تعهد به کنترل دائمی فرایندهای تحویل گیری، نگهداری و پخت مواد اولیه همواره در اولویت‌های این شرکت قرار دارد، تا مشتریان به بهترین شکل از محصولات اورگانا بهره‌مند شوند.

با توجه به تعهدات مدیریتی بر اساس استانداردهای بین‌المللی ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO45001:2018 و IMS، اورگانا همواره در مسیر بهبود مداوم عملکرد خود حرکت می‌کند. این سیستم‌های مدیریتی به شرکت کمک کرده‌اند تا بهبودهای کارایی و کیفیت خدمات را ایجاد و تضمین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *