کنسرو نخود فرنگی و هویج :به دلیل به وجود آمدن مشکلات جسمانی از قبیل فشارخون، چربی خون و کلسترول اکثر افراد ترجیح می‌دهند از انواع سبزیجات در وعده‌های غذایی خود استفاده کنند. برهمین منوال بهره گیری از سبزیجات و میوه‌جات در وعده‌های غذایی در میان افراد سرتاسر جهان به‌خصوص ایرانی ها بسیار رواج پیدا کرد. از میان انواع سبزیجات، هویج و نخود فرنگی خواص منحصربه‌فردی داشته و توانستند توجه اکثر اشخاص را جلب کنند. با توجه به این‌که مصرف این دو محصول بسیار افزایش‌یافته، یکسری سرمایه‌گذاران از این موقعیت استفاده کردند و به نوعی از آب گل‌آلود ماهی گرفتند. یعنی به تولید و تهیه کنسرو نخود فرنگی و هویج پرداختند.

نخود فرنگی و هویج
کنسرو نخود فرنگی و هویج

 خواص هویج

خواص هویج به‌تنهایی بسیار زیاد بوده و هنگامی‌که با خواص نخودفرنگی ادغام می‌شود، عملکرد فوق العاده داشته و مواد مورد نیاز بدن از جمله مواد مغذی، مواد معدنی و ویتامین تامین می شود. برای تهیه این کنسرو ابتدا در کارخانه به شست‌وشو و ضدعفونی سبزیجات موردنظر پرداخته و پس از پخت‌وپز و فراوری، آن‌ها را در قوطی‌هایی با اندازه‌های متناسب قرار می‌دهند. در نهایت پس از درج علامت استاندارد و پلمپ آن‌ها را در بازار و فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌کنند‌. برای این‌که شما بتوانید با مشخصات و خصوصیات کنسرو نخود فرنگی و هویج آشنا شوید توصیه می‌کنیم تا انتها مقاله همراه ما باشید‌.

خواص کنسرو میگو بیشتربخوانید

تولید کنسرو نخود فرنگی و هویج

مشغله فراوان کاری، آشپزی را برای خانم‌ها محدود کرده، در نتیجه آن ها را به سمت خوراک و غذاهای حاضری سوق می‌دهد. مراجعه به رستوران و سالن‌های غذاخوری برای سفارش غذا برای وعده‌های مختلف هزینه زیادی را متحمل شده و خیلی از افراد با حقوق کارمندی نمی‌توانند روزانه از پس این هزینه سنگین برآیند.

درنتیجه غذاهای ساده و کنسروشده را انتخاب می کنند. پس از تهیه مواد اولیه و طی شدن مراحل موردنظر این کنسرو مقوی و خوشمزه تحت نظارت کارشناسان و متخصصان مورد آزمایش قرار گرفته و پس از صادر شدن تأییدیه از سوی کارشناس در بسته‌بندی‌های معین به فروشگاه‌های بزرگ و مختلف عرضه می‌شود.

مواد اصلی این کنسرو همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، هویج و نخودفرنگی بوده که یکسری ادویه نیز در آن وجود دارد. پرفروش بودن و اهمیت بالای این کنسرو تنها به خواص آن ختم نمی‌شود. بلکه از آن برای تزئین غذاهای و سالادهای مختلف استفاده شده و رنگ و لعاب خوبی به غذا و خوراک می‌بخشد‌. چون وجود دو نوع سبزیجات با دو رنگ تضاد یعنی سبز و نارنجی در سالاد و غذا بسیار جلب توجه می‌کند.

 

دلایل انتخاب کنسرو هویج و‌ نخود فرنگی

اگر جزو دسته کسانی هستین که به آشپزی علاقه داشته و روزانه غذاهای مختلفی را طبخ می‌کنید می‌دانید که ذرت و نخودفرنگی دو نوع از موادی هستند که در غذاهای مختلفی از قبیل سالاد ماکارونی، الویه و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو مواد خواص بسیار زیادی داشته و متخصصان تغذیه بیان کرده اند که در رژیم غذایی افراد باید وجود داشته باشد. از جمله دلایلی که به‌طور عمده سبب انتخاب این کنسرو از سوی مصرف‌کنندگان می‌شود، می‌توان به وجود مواد مقوی مختلف، ارزش غذایی بالا اشاره کرد.

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم کنسرو هویج و نخود فرنگی

ویتامین های موجود در کنسرو نخود فرنگی و هویج

مواد معدنی ۱۰۰ گرم کنسرو نخود فرنگی با ذرت

سخن‌ پایانی

همان‌طور که مستحضر هستید ما در این مقاله به توضیحات لازم و بررسی ارزش غذایی کنسرو نخود فرنگی و هویج پرداختیم. تهیه این کنسرت باعث شد، با ادغام شدن این دو سبزیجات با یکدیگر هم‌زمان خواص هر دو اعمال‌شده و نیازهای بدن تامین شود.

کنسرو نخود و هویج
کنسرو نخود فرنگی و هویج

یکی از برندهایی که توانست در زمینه تولید انواع کنسرو بهترین عملکرد را داشته و مشتریان خود را راضی نگه دارد، اورگانا است. پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید محصولات کنسروشده با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا از اورگانا غافل نشوید.

هنگام ورود به سایت شما به ‌راحتی می‌توانید از فروشگاه بازدید کرده و پس‌از پر کردن فرم‌های مربوطه، ثبت سفارش را انجام داده و محصول را در بازه زمانی تعیین‌شده درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *