کنسرو قلیه ماهی :یکی از غذاهای محبوب ایرانی از سوی مناطق جنوب کشور یعنی هرمزگان، بوشهر و خوزستان که طرف‌داران زیادی در سرتاسر کشور دارد، قلیه ماهی است. برای تهیه این غذای خوش‌ مزه از ادویه جات، سبزیجات های مخصوصی از قبیل گشنیز و شنبلیله، تمر هندی و ماهی جنوب استفاده می شود.

می‌توان گفت نحوه طبخ این غذا یک خورده پیچیده است و تمامی افراد نمی‌توانند از پس آن بر آیند. در نتیجه یک سری کارخانه و شرکت‌ ها از این وضعیت استفاده کرده و به نوعی از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و به تولید کنسرو قلیه ماهی پرداختند.
این کنسرو با طعم بسیار لذیذ و خوش‌ مزه طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده و افراد می‌توانند با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان این محصول را از فروشگاه‌ ها یا سایت‌های فروش معتبر خریداری کنند.

برای خرید انواع کنسرو تن ماهی و سایر محصولات به صفحه ای فروشگاه مراجعه کنید.

یکی از این سایت‌های فروش که در عرضه محصولات استاندارد و باکیفیت زبانزد بوده و یکی از برندهای تولید انواع کنسرو محسوب می‌شود، اورگانا است.

افراد با مراجعه به این سایت و پس‌ از بازدید از فروشگاه می‌توانند با مشورت با کارشناسان و پشتیبانی محصول یا محصولات مورد نظر خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنسرو قلیه ماهی پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کنسرو قلیه ماهی

معرفی کنسرو قلیه ماهی

قطعاً تمامی افراد در سرتاسر کشور تعریف و تمجیدهای غذاهای جنوب را شنیده اند. یکی از این غذاها قلیه ماهی است که یک طعم رؤیایی و باورنکردنی دارد.

اما متأسفانه شرایط برای افرادی که در منطقه‌ی جنوب کشور سکونت ندارند، فراهم نیست تا بتوانند آن قلیه ماهی اصیل با مواد اولیه خاص، منحصر به‌ فرد و تازه را تولید کنند. شرکت اورگانا با در نظر گرفتن این موضوع با استفاده از مواد اولیه تازه توانسته به تولید انبوه کنسرو قلیه ماهی دست یابید.

این کنسرو طعم فوق العاده ای داشت و در هنگام طبخ حال و هوای جنوب را برای افراد تداعی می کند‌. همانطور که از نام این غذا بر می آید مواد اصلی آن ماهی است.

همچنین مواد اولیه و نحوه پخت قلیه ماهی و قلیه میگو کاملاً مشابه یکدیگر است با این تفاوت در پخت قلیه میگو از سیب زمینی نیز استفاده می شود. طعم بسیار لذیذ این کنسرو به استفاده از ماهی و سبزیجات تازه و معطر بر می‌ گردد.

قلیه ماهی چه خواصی دارد؟

قلیه ماهی با طعم بسیار فوق‌العاده قطعاً دارای یکسری خصوصیات و مزایا نیز هست. در این قسمت به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

• وجود مواد مغذی، ویتامین D، امگا ۳ و پروتئین باعث شده این غذا در بهبود عملکرد مغز، سیستم قلبی – عروقی و سلامت پوست و مو تأثیر بسزایی داشته باشد.

• برحسب تحقیقات و گزارش‌ های بدست آمده با خوردن این غذا افسردگی و ناراحتی از افراد دور شده و در نهایت طول عمر آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

• در صورتی‌ که از سوی افراد ۱ یا ۲ بار در هفته قلیه ماهی مصرف شود، ماده خاکستری مغز افزایش یافته در نتیجه تقویت حافظه را به‌همراه دارد.

• با خوردن قلیه ماهی از مبتلا شدن افراد به زوال عقلی و آلزایمر جلوگیری می شود.

کنسرو قلیه ماهی

آنالیز کردن ارزش غذایی کنسرو های قلیه ماهی

بنا بر صحبت‌ های فوق قطعاً به این نتیجه می‌رسید که کنسرو قلیه ماهی از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار بوده و یکی از غذاهای مقوی برای بدن به حساب می‌آید. در این قسمت برای آگاهی و درک هرچه بیشتر شما ارزش غذایی این خوراک خوش‌طعم و لذیذ را بیان می‌کنیم.

• قند:۲٫۲۶ گرم
• نمک: ۷۳ گرم
• اسیدهای چرب ترانس: ۷ گرم
• چربی: ۱۳/۹ گرم
• انرژی: ۱۹۷٫۶۴ کیلوکالری

خوش طعم ترین کنسرو ها را از اورگانا خریداری کنید!

در حال‌ حاضر به دلیل وجود یکسری شرایط و مشغله‌های فکری و کاری خریداری غذاهای آماده از قبیل انواع کنسروها بسیار افزایش یافته است. در نتیجه افراد برای خریداری با کیفیت ترین کنسرو با قیمت مناسب می‌توانند به سایت اورگانا مراجعه کنند. محصولاتی که توسط این سایت عرضه می‌شود دارای آرم بهداشت و سلامت بوده و با استفاده از مواد اولیه تازه به تولید رسیده‌اند.

در اینجا بخوانید: کنسرو خوراک بادمجان

کنسرو قلیه ماهی

کلام آخر

همان‌ طور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به معرفی کنسرو قلیه ماهی و بررسی خواص و مزایای آن‌ها آن پرداختیم. این کنسرو بسیار لذیذ از سوی برندها و شرکت‌های مختلفی تولید شده اما بدون شک بهترین و برترین انتخاب برای شما اورگانا است با خریداری کنسرو اورگانا می‌توانید طعم واقعی و لذت‌بخش قلیه ماهی را احساس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *