ارزش غذایی خوراک بادمجان :در حال‌ حاضر اکثر افراد چه خانم‌ها چه آقایان به دلیل مشغله‌های کاری نمی‌توانند تایم زیادی را برای آشپزی در نظر بگیرند. برای همین از غذاهای آماده از قبیل کنسرو خوراک بادمجان بهره می برند. این کنسرو با طعم فوق‌العاده و مزه خاصی که دارد باعث شده طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کند. برای همین براساس قیمت مناسب و نحوه طبخ بسیار راحت افراد مختلف برحسب ذائقه یا علاقه این کنسرو یا سایر کنسرو های خوراکی را خریداری می‌کنند.

کنسرو بادمجان از باکیفیت‌ترین خوراک‌های تهیه‌ شده از سوی شرکت اورگانا بوده که برای تهیه آن از مرغوب‌ترین و شیرین‌ترین بادمجان با رعایت اصول کامل بهداشتی و پخت‌وپز استفاده شده‌ است. یکی از خصوصیاتی که این کنسرو در مقایسه با غذای گرم دارد، این است که برحسب وجود مواد نگهدارنده استاندارد افراد می‌توانند به مدت طولانی آن را در بیرون یا درون یخچال نگهداری کنند، بدون اینکه دچار فساد غذایی شود.

رکنسرو خوراک بادمجان

به‌ طور کلی ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خصوصیات کنسرو خوراک بادمجان و دیگر نکات مربوط به این کنسرو بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها مقاله همراه ما باشید.

بررسی ارزش غذایی کنسرو خوراک بادمجان

هر یک از خوراک‌ها و حتی میوه‌ها دارای یکسری ارزش غذایی هستند که بر اساس آن خاصیت آن‌ها بیشتر یا کمتر می‌شود. ارزش غذایی برای هر خوراکی بر اساس مواد تشکیل‌ دهنده آن تعیین می‌گردد. اما برویم سراغ ارزش غذایی کنسرو خوراک بادمجان، این غذای خوشمزه و آماده با توجه به کربوهیدرات و میزان قند پایین گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که از بیماری دیابت رنج می‌برند.

برای مشاهده سایر محصولات ما از صفحه ای فروشگاه ما دیدن فرمایید …..!

اگر بخواهیم به‌ طور تقریبی بیان کنیم به‌ازای هر یک فنجان از این خوراک تنها ۸.۶ در آن کربوهیدرات وجود دارد. اما از این میزان ۲.۵ گرم آن فیبر بوده و در نهایت کربوهیدرات خالص به ۶.۲ گرم می‌رسد.
این خوراک نه‌ تنها برای افراد دیابتی بلکه برای رژیم کتوژنیک نیز جایگاه بسیار مهمی داشته و از ترکیبات آن می‌توان به منگنز، منیزیم، فسفر و پتاسیم اشاره کرد. این خوراک با وجود این املاح بسیار ضروری بهترین گزینه برای شام و ناهار می‌باشد. با استفاده از این خوراک بخشی از ویتامین ب۶، ب۹ و ب۵ نیز تامین می‌گردد.

توصیه می‌کنیم برای طبخ این خوراک خوشمزه از آب‌ لیمو، پیاز و سیر استفاده کنید. چون این سه منبع غذایی سرشار از ویتامین c و دیگر مواد آلی هستند که با کنسرو بادمجان یک ترکیب مقوی را ایجاد می کنند.

جدول ارزش غذایی کنسرو خوراک بادمجان

درست است که در بخش پیشین به ارزش غذایی این خوراک اشاره کردیم. اما در این قسمت میزان دقیق هر یک از املاح و مواد معدنی را به صورت مستقیم گزارش می‌کنیم.
اسیدهای چرب ترانس ۰.۰۳ گرم
انرژی ۱۱۷ کیلو کالری
نمک ۱.۵ گرم
قند ۱.۷۶ گرم
چربی ۷.۳۱ گرم

کنسرو خوراک بادمجان

مواد مورد نیاز برای تهیه کنسرو بادمجان

برای تهیه و طبخ هر خوراک و غذایی وجود یک سری مواد ضروری است. برای کنسرو بادمجان نیز همان‌طور که از اسمش متوجه می‌شوید، مهم‌ترین مواد غذایی برای تهیه این خوراک همین بادمجان است که بادمجان باید به‌ صورت کاملاً اصولی شسته و ضدعفونی شود. درنهایت به قطعات مناسب تبدیل شده و با استفاده از انواع ادویه، پیاز، رب گوجه‌فرنگی و نمک در روغن آفتاب‌گردان سرخ می‌شود.

تمامی این اقدامات در کارخانه اورگانا  به وسیله یک سری دستگاه‌های مخصوص صورت می‌گیرد تا راندمان کار بالا رفته و از همه نظر کیفیت محصول تثبیت شود.

کنسرو بادمجان اورگانا چه خصوصیاتی دارد؟

اورگانا یکی از برندهای محبوب در تولید انواع کنسرو های خوراکی است که توانسته محصولات باکیفیت و خوش‌طعم غذایی را در اختیار افراد قرار دهد. این کنسرت با وجود مواد نگهدارنده مناسب مدت‌ زمان زیادی ماندگاری داشته و برای تهیه آن از مرغوب‌ ترین و باکیفیت‌ ترین محصولات غذایی استفاده می شود.

شرکت اورگانا بر حسب شرایط یکسری افراد و عدم وقت برای خرید حضوری، یک سایت فروش راه اندازی کرده اند که افراد به راحتی می توانند به این سایت مراجعه کرده و از میان محصولات، کنسرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

در اینجا بخوانید: کنسرو مخلوط ذرت و نخودفرنگی

کنسرو خوراک بادمجان

کلام آخر

همانطور که مستحضر هستید ما در این مقاله به بررسی یک سری نکات لازم در رابطه با کنسرو خوراک بادمجان پرداختیم. این غذا بسیار خوشمزه با طعم هیجان انگیز بوده که در مدت زمان کوتاهی می توان آن را به همراه لیمو ترش و نان سرو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *