کنسرو ماهی تن یا همان تن ماهی یک غذای لذیذ و خوشمزه است. کمتر کسی را می‌ بینید که از طعم این غذا لذت نبرد. اگر شما طعم ماهی را دوست داشته باشید، قطعاً به تن ماهی هم علاقمند خواهید بود؛ اما می‌ خواهیم کمی تنوع به خرج دهیم. یعنی انواع غذا با کنسرو ماهی را به شما معرفی کنیم که می‌ تواند طعم لذت بخشی داشته باشد. پس تا انتها با ما همراه باشید تا این مواد غذایی متنوع را به شما معرفی کنیم.

انواع غذا با کنسرو ماهی

اگر می‌ خواهید انواع غذا با کنسرو ماهی را بشناسید، این قسمت مخصوص شماست.

  1. ساندویچ تن ماهی

اولین غذای پرطرفداری که می‌ توانیم به شما معرفی کنیم، ساندویچ تن ماهی است که یک غذای کاملاً محبوب به شمار می‌ آید. حتی برای مدرسه بچه‌ ها هم می‌ توانید آن را استفاده کنید و یک میان وعده عالی است. کافی است که تن ماهی را بجوشانید. سپس آن را لابه لای نان ساندویچی بریزید. می‌ توانید همراه با آن ذرت، هویج پخته شده، نخود فرنگی، کاهو و خیارشور هم استفاده کنید و سس مایونز مخصوص را بزنید که طعم اعجاب انگیزی خواهد داشت.

انواع غذا با کنسرو ماهی

2. تن ماهی با شوید پلو

تن ماهی با شوید پلو یکی از بهترین گزینه‌ ها است. کافی است که برنج سفید را کنار بگذارید و به جای آن شوید پلو درست کنید. سپس تن ماهی را هم بجوشانید و آن را با شوید پلو سرو کنید که ترکیب این دو مورد طعم بسیار جذابی خواهد شد. حتماً در لیست انواع غذاها با کنسرو ماهی باید به آن اشاره شود.

انواع غذا با کنسرو ماهی

4. املت تن ماهی

املت تن ماهی جزو آن دسته از مواد غذایی است که شاید خیلی در مورد آن نشنیده باشید. کافی است که یک عدد تن ماهی را بجوشانید. قارچ‌ ها را خرد کنید و داخل روغن تفت بدهید تا آب آن در بیاید. بعد از آن چند دقیقه تفت دهید تا به خوبی سرخ شده و آب داخل ماهیتابه کشیده شود. سپس تن ماهی را بدون روغن به آن اضافه کنید. در یک کاسه دیگر تخم مرغ‌ ها را بشکنید. زردچوبه، فلفل سیاه و نمک را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. سپس آنها را روی ترکیب قارچ و تن ماهی بریزید که یک املت خوشمزه خواهد بود.

انواع غذا با کنسرو ماهی

5. دوپیازه تن ماهی

انواع غذاها با کنسرو ماهی شامل دوپیازه هم خواهد بود که یک غذای جذاب است؛ مخصوصاً برای افرادی که طعم پیاز سرخ شده را خیلی دوست دارند. اول از همه تن ماهی‌ها را بجوشانید. سپس پیازها را به صورت خلالی باریک خرد کنید و آن را داخل ماهیتابه تفت دهید. بعد از اینکه پیازها نرم و سبک شدند، رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و بعد از یک دقیقه زردچوبه، نمک به مقدار کم، فلفل سیاه و آویشن را اضافه کرده و به تفت دادن ادامه دهید. سپس تن ماهی‌ ها را بدون روغن به مواد اضافه کنید. بعد از اینکه آنها را خوب هم زدید، درب ماهتابه را بگذارید. حرارت را کم کنید. بعد از ۱۰ دقیقه تمام مواد پخته شده و آماده خواهند بود‌. معمولا این غذای خوشمزه با لیمو ترش و فلفل دلمه‌ای سرو می‌شود که بسیار طعم اعجاب انگیزی دارد‌

انواع غذا با کنسرو ماهی

6. اسپاگتی تن ماهی

انواع غذاها با کنسرو ماهی آنقدر گسترده است که نمی ‌دانیم کدام یک را اول به شما معرفی کنیم. به طور خلاصه برای تهیه این غذا طبق معمول اول تن ماهی را بجوشانید. سپس گوجه فرنگی را رنده کنید و با پیاز خرد شده به صورت نگینی داخل ماهیتابه تفت دهید. نمک و روغن را اضافه کنید. صبر کنید تا آب گوجه فرنگی تبخیر شود. اگر گوجه فرنگی ‌ها خیلی کمرنگ بودند، یک قاشق غذاخوری رب به آنها اضافه کنید و دوباره آن را تفت دهید تا حالت خامی نداشته باشد.‌ سپس تن ماهی، پودر سیر، نمک، فلفل و پودر پاپریکا را به آن اضافه کنید. اسپاگتی‌ های پخته شده را لابلای مواد بریزید تا یک غذای خوشمزه داشته باشید‌.

انواع غذا با کنسرو ماهی

چرا صنایع غذایی اورگانا

شرکت صنایع غذایی یال‌ زرد با نام تجاری اورگانا در منطقه صنعتی چغادک در شهرستان بوشهر فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت تولید انواع کنسرو ماهی و میگو و عمل‌آوری انواع آبزیان است. با ثبت برند تجاری اورگانا و تحول در بخش تحقیق و توسعه، شرکت اورگانا تنوع در تولید محصولات خود را افزایش داده است.

اورگانا با استفاده از سرمایه انسانی مجرب، واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و آزمایشگاه مدرن، توانسته است به تولید کنسرو قلیه‌ میگو در ایران بپردازد. در حال حاضر، اورگانا برند شناخته شده‌ای است و با تولید نزدیک به بیست محصول مختلف پروتئینی و گیاهی، در کشور معتبر و موفق است.

این شرکت با بهره‌برداری از کارشناسان فنی، کارکنان ماهر و خلاق و سیستم‌های مدیریتی استاندارد ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO45001:2018 و IMS، به ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان خود می‌پردازد. کنترل دائمی فرایندهای تحویل گیری، نگهداری و پخت مواد اولیه در کنار پایش سیستم انبارداری و ارسال محصولات تولید شده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی این شرکت در بندر بوشهر با امکان دسترسی به ساحل دریا، اسکله‌های صیادی و بازار محصولات کشاورزی استان فارس، به شرکت امکان دسترسی به ماهی تازه و صید روز و محصولات کشاورزی مرغوب را می‌دهد. استفاده از نیروهای ماهر و کارآمد، همراه با استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنایع غذایی و کنسروسازی، منجر به تولید محصولات با کیفیت جهانی و قیمت رقابتی شده است.

جمع‌ بندی

انواع غذا با کنسرو ماهی ها آنقدر زیاد هستند که می‌ توانید هر روز یک مدل جدید از آنها را درست کنید. ما چند مورد پرطرفدار را به شما معرفی کردیم. اگر هم قصد دارید تن ماهی‌های خوشمزه تهیه کنید، کافی است که به سایت صنایع غذایی اورگانا سر بزنید که انواع و اقسام کنسروهای ماهی با طعم‌ های متفاوت را عرضه و ارائه می‌ کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *