به دلیل مشکلات و دغدغه‌های زندگی خیلی از افراد حوصله و وقت کافی برای پختن غذاهای مختلف را ندارند. در نتیجه در صورت داشتن وضعیت مناسب مالی به رستوران ها و کافه ها مراجعه کرده یا برخی دیگر به خرید غذاهای آماده و کنسرو شده می‌پردازند. از میان انواع کنسرو، تن ماهی محبوبیت بسیار فراوانی داشته و این محبوبیت به چندین سال پیش مربوط می‌شود.

بهترین و تازه‌ترین ماهی‌های صید شده در کشور مربوط به منطقه جنوب بوده و این ماهی‌ها خواص بسیار زیادی دارند. اما متأسفانه در شهرهای دیگر افراد به ماهی‌های تازه دسترسی نداشته و به این طریق از انواع تن استفاده می‌کنند.

شرکت‌های تولید مواد غذایی که بر روی تولید انواع کنسروهای ماهی مانور می‌دهند با در نظر گرفتن تمامی استانداردها تن را با طعم‌های مختلف فلفلی، سبزیجات، دودی و … تولید می‌کنند. از میان تن ماهی‌های تولید شده از سوی شرکت‌ها اورگانا تن شوید با روغن بسیار طعم منحصربه‌فردی داشته و از سوی افراد زیادی انتخاب می‌شود.

برای خریداری این کنسرو ماهی تن  و تن های دیگر و حتی انواع کنسرو غذایی می‌توانید به سایت اورگانا به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات، تن و کنسرو مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای‌ اینکه بتوانید با خصوصیات و مواد تشکیل‌دهنده‌ی تن ماهی با شوید در روغن بیشتر آشنا شوید در ادامه این مقاله به‌ طور دقیق‌تر و بررسی این موضوع می‌پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

ماهی های گیدر و هوور در تن ماهی با شوید در روغن

همان‌ طور که گفتیم شرکت اورگانا برای تولید انواع تن از بهترین ماهی‌ها و مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده و تولید این مواد غذایی را طبق تمامی استانداردها انجام داده است. برای تهیه انواع تن، این شرکت از ماهی‌های گیدر و هوور بهره گرفته که این ماهی‌ها برخلاف ماهی‌های دیگر به‌ جای بافت سفید رنگ دارای گوشت صورتی یا قرمز تیره هستند. قرمز بودن گوشت این ماهی ها به وجود میوگلوبین برمی‌گردد.

این دو ماهی سرشار از پروتئین بوده و یک منبع غنی محسوب می‌شوند. این تن ماهی تولید شده بافت چربی نداشته و تمام اسیدآمینه های بدن را در کنار ید، روی، فسفر، منگنز، سلنیم و پتاسیم تأمین می‌کند. وجود این ماهی‌های بسیار مفید در کنار خواص یکی از بهترین سبزیجات یعنی شوید می‌توانند ۱ غذا و خوراک فوق‌العاده‌ای برای بدن افراد باشد.

ترکیبات موجود در تن شوید

درست است که مواد اولیه اصلی در تهیه این تن خود ماهی است. اما به این ماهی یکسری مواد، سبزیجات و ادویه اضافه می‌شود که طعم منحصر به‌ فرد و لذیذ تری داشته باشد. این تن در ۴ وزن ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ گرم با داشتن گواهی حلال، پروانه بهداشتی، شماره‌های استاندارد و علامت استاندارد در فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر و یکسری سایت‌ها به فروش می‌ رسد. مواد مورد استفاده در این تن باعث می‌شود این غذا سرشار از امگا ۳ باشد. یکی از خصوصیاتی که برند اورگانا در مقایسه با تن های دیگر دارد،

این است که کارخانه اورگانا در نزدیکی دریا واقع شده و برای همین ماهی‌ها به‌طور کاملاً تازه و بدون هیچ‌گونه انجمادی به تن تبدیل شده و در بسته‌بندی‌های مختلف به بخش‌هایی از کشور عرضه می‌شوند.

در این قسمت به چند مورد از مواد مورد استفاده در تهیه این تن اشاره می‌کنیم:
• ماهی گیدر یا هوور ۸۰ درصد
• شوید ۲ درصد
• نمک تصفیه شده ۱.۵ درصد
• روغن آفتاب‌گردان ۱۶٫۵ درصد

بررسی خواص شوید به طور مجزا

بعد از ماهی و روغن ترکیب اصلی این تن، سبزی شوید بوده که خواص بسیار زیادی دارد. شوید منبع غنی از آنتی‌اکسیدان بوده در نتیجه در کاهش کلسترول، تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان نقش مهمی را ایفا می‌کند. این سبزی در درمان نفخ شکم، تحریک لوزالمعده، تولید صفرا، تجزیه چربی کربوهیدرات و پروتئین بسیار کارآمد بوده و بی‌اشتهایی را برطرف می‌کند. افرادی که ماهی را به‌ همراه این سبزی میل می‌کنند از افسردگی در امان بوده و آرامش خاصی دارند. پس ترکیب شوید با تن ماهی بسیار غذای کامل و مفیدی است.

بیشتربخوانید: آنچه که باید در مورد کنسرو قلیه میگو بدانید!

همان‌ طور که مشاهده کردید ما در این مقاله به معرفی تن ماهی با شوید در روغن و بررسی خصوصیات ترکیب‌های مورد استفاده در این غذای کنسرو شده اشاره کردیم. برای خریداری انواع تن و کنسرو شما می‌توانید به سایت فروش اورگانا مراجعه کرده و پس‌ از مشورت با کارشناسان ثبت سفارش را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *