قطعاً همه شما دوست دارید بدن سالمی داشته باشید. همچنین می‌ خواهید حداکثر مواد مغذی را به بدنتان برسانید اما به شرط اینکه هیچ آسیبی وارد نشود. از طرفی احتمال چاقی هم برایتان وجود نداشته باشد. به خاطر همین به سراغ خیلی از غذاهای رژیمی می‌ روید. یکی از مواد غذایی رژیمی که شاید خیلی زیاد راجع به آن نشنیده باشید و بخواهید در موردش اطلاعات به دست بیاورید، تن ماهی رژیمی است. در این مقاله به این سوال که تن ماهی رژیمی چیست پاسخ داده و صحبت کرده‌ایم همچنین اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می‌ دهیم. پس تا انتها با ما همراه شوید‌. 

فواید تن ماهی رژیمی چیست

بدون شک شاخص مهمی که شما برای ارزش غذایی باید در نظر بگیرید، این است که میزان اسید آمینه ‌های ضروری داخل پروتئین مواد غذایی چقدر است. پروتئین‌ هایی که در ماده غذایی ماهی وجود دارد، جزو با ارزش‌ ترین پروتئین‌ های حیوانی به حساب می‌ آید. یعنی اگر بخواهیم آنها را با انواع پروتئین‌ های گیاهی حساب کنیم، معمولاً چندین آمینو اسید در آنها یعنی میزان اسید آمینه‌ های موجود در پروتئین حیوانی خیلی بیشتر و کامل‌ تر است.

مزیت دیگری که در مورد تن ماهی وجود دارد، این است که قابلیت هضم آن بالا است و بازدهی بیشتری نسبت به پروتئین‌ های دیگر از جمله پروتئین شیر یا همان کازئین دارد. همچنین مواد معدنی زیادی در مواد دریایی وجود دارد که باعث می‌ شود ارزش غذایی آنها افزایش پیدا کند.‌

در واقع ماهی و یا تن ماهی هم سرشار از انواع ویتامین‌ ها و مواد قندی دیگر نیز هستند اما از آنجایی که خیلی از افراد می‌ ترسند با مصرف تن ماهی دچار اضافه وزن شوند، یا اینکه چربی تن ماهی به بدن آنها آسیب وارد کند، به سراغ تن ماهی رژیمی می‌ روند. تن ماهی رژیمی تمام خواصی که در بالا ذکر کردیم را دارد. با این وجود که به جای روغن؛ داخل آن آب نمک وجود دارد. همین می‌ تواند مانع از اضافه وزن باشد. حتی خودش می‌ تواند به کاهش وزنتان نیز کمک کند.

تن ماهی رژیمی چیست

در دسترس بودن تن ماهی رژیمی در برندهای مختلف 

شاید خیلی از شما تازه با تن ماهی رژیمی آشنا شده باشید و ندانید که چگونه باید آن را تهیه کنید. خوشبختانه انواع و اقسام برندها اقدام به تولید تن ماهی رژیمی کرده‌ اند. در واقع این روزها این نوع تن ماهی‌ ها بیشتر از هر نوع ماده دیگری در بازار مورد استفاده قرار گرفته و فروش دارند. انواع و اقسام آنها با برندهای متفاوت تولید و عرضه می‌ شوند. یعنی شما می‌توانید تن ماهی را نه تنها در طعم های مختلف از جمله زیتونی، شویدی‌، دودی و فلفلی خرید کنید، بلکه انواع رژیمی آنها هم در دسترس است و وارد بازار می‌ شود.

جالب است بدانید تن ماهی‌ های مختلفی که در آب نمک وجود دارد یا به اصطلاح به آنها رژیمی گفته می‌ شود، تحت نظر خیلی از برند های معتبر هم تولید می‌ شوند. البته که قیمت آنها در برندهای مختلف متفاوت است؛ دقیقاً مانند زمانی که می‌ خواهید یک تن ماهی معمولی در برندهای مختلف را خرید کنید. 

تن ماهی رژیمی چیست

بهترین تن ماهی رژیمی چیست

اگر می‌ خواهید به سراغ تن ماهی بروید که خواص آن به بدنتان برسد و از طرفی یک تن ماهی رژیمی با کیفیت بالا و طعم عالی هم باشد، ما اورگانا را پیشنهاد می‌ کنیم. شرکت صنایع غذایی اورگانا به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع و اقسام کنسرو ماهی تن، میگو و غیره فعالیت می‌ کند. این برند تجاری به ثبت رسیده و یکی از استانداردترین‌ ها است. همچنین نیروهای با تجربه و پرسابقه در این کارخانه فعالیت می کنند و مواد اولیه بسیار عالی برای تولید محصولات شان از جمله تن ماهی رژیمی استفاده می‌ شود. در نتیجه شما می‌ توانید از داخل سایت خود اورگانا کنسرو های اصل و اورجینال را تهیه کنید که قیمت مناسبی هم دارند.

جمع‌ بندی 

استفاده از مواد غذایی رژیمی می‌ تواند تا حد زیادی به سالم نگه داشتن بدن تان و همچنین جلوگیری از اضافه وزن کمک کند. یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت؛ تن ماهی رژیمی است که در این مقاله راجع به آن صحبت کردیم تا اگر قصد جلوگیری از اضافه وزن را دارید، بتوانید از آن کمک بگیرید. این تن ماهی‌ ها تمامی ویژگی‌ های تن ماهی معمولی را دارند؛ با این تفاوت که داخل آن ها به جای روغن از آب نمک استفاده می‌ شود.

چرا صنایع غذایی اورگانا

در ناحیه صنعتی چغادک شهرستان بوشهر، شاهد نخستین گام‌های شرکت صنایع غذایی یال‌زرد به نام تجاری اورگانا بودیم. این شرکت که به تولید کنسرو ماهی و میگو و همچنین فرآوری انواع آبزیان اختصاص یافته بود، با تأسیس و ثبت برند اورگانا، راه خود را به سمت تنوع و نوآوری در عرصه تولید محصولات غذایی گشود. از آن زمان، این شرکت با استفاده از بخش تحقیق و توسعه‌ای پویا و به‌روز شده به نام R&D، به تولیدات متنوعی پرداخت.

اورگانا با استفاده از سرمایه انسانی ماهر و متخصص، واحد تحقیق و توسعه پیشرفته، و آزمایشگاه مدرن، گامی مهم در تولید کنسرو قلیه‌ میگو در ایران برداشت. اکنون این شرکت به عنوان یک برند معتبر در کشور شناخته می‌شود و بیش از بیست محصول مختلف پروتئینی و گیاهی را به بازار عرضه می‌کند.

اورگانا همواره با بهره‌گیری از کارشناسان فنی، کارکنان کارآزموده و خلاق، و اعتماد به سیستم‌های مدیریتی مانند ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO45001:2018 و IMS، به ارتقاء کیفیت و رضایت مشتریان پیشتاز بوده است. کنترل دائمی بر فرآیندهای تحویل گیری، نگهداری و پخت مواد اولیه به همراه پایش دقیق سیستم انبارداری، از ویژگی‌هایی است که این شرکت را به یک تضمین‌کننده معتبر در زمینه تولید محصولات غذایی تبدیل کرده است.

موقعیت استراتژیک این واحد تولیدی در بندر بوشهر، نزدیکی به ساحل دریا، اسکله‌های صیادی و بازار محصولات کشاورزی استان فارس، امکان دسترسی آسان به ماهی تازه و صید روز را فراهم کرده است. با بهره‌گیری از نیروهای ماهر و مجرب، و همچنین از تجهیزات پیشرفته، این شرکت توانسته است محصولاتی با کیفیت جهانی و قیمت مناسب تولید کند، که همواره در رقابت بازار به برتری دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *