تن ماهی رژیمی :به دلیل فشارهای نفس‌ گیر زندگی و رایج شدن مصرف انواع فست فود به‌ عنوان غذای اصلی، بیماری‌های متعددی از قبیل چربی خون، فشارخون و قند خون در بین افراد چه خانم‌ها چه آقایان بسیار شایع شده است‌. با رخ دادن این مشکل شخص بنا به دستور پزشک و به اجبار باید از غذاهای رژیمی بهره ببرد.

چون در غیر این صورت بیماری آن شدت پیدا کرده یا حتی منجر به مرگ می‌شود. یکی از غذا هایی که توانسته پس‌ از تولید توجه افراد زیادی را به خود جلب کند، تن ماهی رژیمی اورگانا است

برای خرید انواع کنسرو خوراکی از فروشگاه اورگانا کلیک کنید.

کنسرو ماهی تن

این خوراک و غذا بسیار مقوی و بدون هیچ ‌گونه ضرر برای افراد بوده که تمامی اشخاص در رده سنی مختلف یا حتی با وجود بیماری‌های خاص می‌توانند از آن بهره ببرند.

البته افرادی که شرایط بسیار ویژه‌ ای دارند، پیش‌ از مصرف این تن ماهی و سایر غذاها باید با پزشک معالج مشورت به عمل آورند.

چون ممکن است به قیمت جان آن‌ها تمام شود. حالا سوال پیش می‌آید چرا به این تن، رژیمی می‌گویند و تفاوت این تن با سایر تن ها به چه عواملی برمی‌گردد؟ با توجه به این‌ که این تن در آب نمک تولید شده، فاقد هرگونه چربی و روغن است، آن را رژیمی نامیده‌اند.

این غذا سرشار از پروتئین و مواد مغذی بوده و به‌ جرأت می‌توان گفت بهترین غذا برای ورزشکاران به حساب می‌آید‌. برای‌ اینکه شما بیشتر با تن ماهی رژیمی و خصوصیات آن آشنا شوید در این مقاله به شرح دادن این مقوله می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

تن ماهی رژیمی چه خواص و خصوصیت هایی دارد؟

می‌دانید ماهی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین غذاهای جنوب کشور است. اما طرف‌داران این غذا در سر تا سر جهان بسیار زیاد و قابل‌ توجه قلمداد می شود. برای تهیه این تن در ابتدا ماهی‌ های مورد نظر توسط صیادان، صید شده و پس‌ از جمع‌آوری، مراحل شستشو و تبدیل به تن ماهی و درنهایت بسته‌بندی انجام می‌گیرد.

مهم‌ترین نکته‌ ای که استاندارد بودن و با کیفیت بودن محصولات کنسرو شده را محرز می‌کند، استفاده از مواد اولیه و تازه است. اورگانا در این‌ رابطه زبانزد بوده و از بهترین مواد اولیه برای تولید انواع تن استفاده می‌کند.

ررسی خواص تن ماهی رژیمی

در این قسمت می‌خواهیم به بررسی خواص این تن مفید و رژیمی به‌ طور مختصر بپردازیم.

• با وجود اسیدهای چرب غیراشباع و مواد معدنی از ابتلا به سرطان، انواع دیابت و بیماری‌های قلبی ممانعت می‌کند.

• با وجود فسفر بسیار عملکرد و فعالیت‌های مغز را بهبود می‌بخشد.

• پتاسیم موجود در این تن در کاهش فشار خون نقش مهمی داشته و عروق قلبی را تقویت می کند‌.

• خاصیت ضد التهابی بودن بر روی سیستم قلبی _ عروقی تحت تأثیر مصرف این غذا به وجود امگا ۳ در آن برمی‌گردد.

• برای تهیه این تن، از ماهی تازه و غیر منجمد استفاده می‌کنند. چون یکی از پوئن‌های مثبتی که کارخانه اورگانا دارد نزدیک بودن به دریا است.

• دارای علامت استاندارد، گواهی حلال، پروانه بهداشتی و شماره‌های استاندارد است.

در اینجابخوانید: کنسرو قلیه ماهی

ترکیبات تن ماهی رژیمی

برای فرآوری تن های رژیمی فقط ماهی بکار گرفته نمی‌شود. بلکه از یک سری ادویه و مواد گوناگون برای طعم دهی و ماندگاری هرچه بیشتر این غذا استفاده می‌شود. در این قسمت به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

• ماهی گیدر یا هوور: ۸۰.۵ درصد
• نمک تصفیه شده: ۱.۵ درصد
• آب: ۱۸ درصد
• وزن آبکش: ۷۲ درصد

ارزش غذایی تن های رژیمی

همان ترکیباتی که در قسمت قبل در این تن به آن اشاره کردیم. دارای یکسری ارزش غذایی هستند. در این قسمت ارزش هر یک از مواد نام‌ برده شده در قسمت قبل را شرح می‌دهیم.

• چربی: ۰.۰۵ گرم
• فاقد اسید چرب ترانس
• فاقد قند
• نمک: ۰.۷۵ گرم
• انرژی ۱۷۵.۲ کیلوکالری

خریداری انواع کنسرو از اورگانا

اکثر افراد برای خرید غذاهای آماده به خصوص کنسرو شده، ترجیح می‌دهند بهترین محصول را با کیفیت بالا تهیه کنند. اورگانا توانسته خواسته این افراد را اجابت کند و محصولات باکیفیت را در اختیارشان قرار دهد. برای همین افراد برای خرید انواع کنسرو تن ماهی می‌توانند به سایت فروشگاهی اورگانا مراجعه کنند.

تن ماهی رژیمی

کلام آخر

همان طور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی موضوع تن ماهی رژیمی پرداختیم. این خوراک خوش طعم طرف‌داران بسیار زیادی داشته و برای ورزشکاران و افراد با بیماری‌های متعدد یک غذا مناسب به حساب میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *