کنسرو ماهی تن جزو غذاهای خوشمزه‌ ای است که اکثر افراد آن را دوست دارند. یعنی خیلی از شما ترجیح می‌ دهید پلو با تن ماهی مصرف کنید که یکی از جذاب‌ ترین غذاهای ممکن است. از طرفی درست کردن آن هم کار سختی نیست این روزها تن ماهی‌ ها با طعم‌ های مختلف روی کار آمدند. تن ماهی رژیمی هم یکی از محصولات نسبتاً جدید است که زیاد راجع به آن صحبت می‌ شود. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به طرز تهیه سالاد تن ماهی رژیمی با شما صحبت کنیم تا خودتان بتوانید در منزل آن را درست کنید.

چگونگی تهیه سالاد تن ماهی رژیمی 

اگر تصمیم خود را برای درست کردن غذا گرفته‌ اید، بدانید که بهترین انتخاب را انجام داده‌ اید. چون که این غذا نه تنها خوشمزه است، بلکه کالری بالایی هم ندارد و یک سالاد جذاب است که برای مهمانی هم می‌ توانید آن را تهیه ببینید. کافی است که مواد لازمی که در زیر گفته شده است را تهیه کنید. 

مواد لازم برای تهیه سالاد تن ماهی رژیمی

دو قوطی تن ماهی

مواد لازم برای تهیه سالاد تن ماهی رژیمی

یک عدد قوطی کنسرو سبزیجات (حاوی هویج، نخود فرنگی و ذرت است) 

یک عدد پیاز متوسط 

۲۰ تا ۳۰ عدد خیارشور متوسط

آبلیمو و فلفل سیاه به مقدار لازم 

طرز تهیه سالاد تن ماهی رژیمی

طرز تهیه سالاد تن ماهی رژیمی اصلاً کار سختی نیست. فقط کافی است دستورالعمل‌ های زیر را رعایت کنید.

مرحله اول

اول از همه قوطی‌ های تن ماهی را داخل آب جوش بیندازید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا به خوبی جوش بخورد. سپس درب آنها را باز کنید. اگر می‌ خواهید غذا خیلی رژیمی باشد، روغن آن را به طور کامل بگیرید و آنها را داخل یک ظرف بزرگ که برای سالاد است، بریزید.

لازم به ذکر است که شما می‌ توانید برای اطمینان بیشتر و رژیمی‌ تر شدن غذا به سراغ تن ماهی رژیمی بروید. این تن ماهی‌ ها به جای روغن داخل خودشان آب نمک دارند و به شدت کم کالری هستند.

مرحله دوم

بعد از این مرحله باید به سراغ خرد کردن پیازها بروید. ترجیحاً آنها را خیلی ریز خرد کنید. برای اینکه کارتان راحت‌ تر باشد، می‌ توانید آنها را رنده هم کنید. 

مرحله سوم

بعد از اینکه کنسرو سبزیجات هم داخل آب جوشید، آنها را به پیاز و تن ماهی اضافه کنید و به خوبی هم بزنید. خیارشورهایی را که گفتیم به طور کامل بشویید و آنها را خیلی ریز خرد کرده و به مواد اضافه کنید.

مرحله چهارم

در مرحله آخر باید فلفل و آبلیمو را به سالاد اضافه کنید. البته استفاده از این‌ ادویه ها نیازمند این است که به سلیقه خودتان پیش بروید. پس اول مقدار کمی از آنها را استفاده کنید، سپس سالاد را بچشید و در صورت نیاز مقدار آنها را بیشتر کنید. سپس تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر هم بزنید.

ظرف سالاد را با سلفون بپوشانید و به مدت نیم ساعت آن را داخل یخچال قرار دهید. انجام این کار باعث می‌شود که طعم مواد مختلف با یکدیگر ترکیب شده و شما یک سالاد خنک و خوشمزه داشته باشید. 

اگر در مهمانی‌ هایتان از انواع سالادها استفاده می‌ کنید، این مورد هم می‌ تواند به عنوان یک پیش غذا در مجالس مختلف استفاده شود و مطمئن باشید که اکثر افراد از آن استقبال می‌ کنند. زیرا ترکیب موادی که گفتیم، طعم بی‌ نظیری را به وجود خواهند آورد. 

اگر قصد تهیه تن ماهی رژیمی دارید و می‌ خواهید این سالاد را سالم‌ تر و کم کالری تر درست کنید، ما سایت اورگانا را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. شما می‌ توانید از داخل سایت تن ماهی رژیمی اورگانا را تهیه کرده و خیالتان راحت باشد که یک غذای کم کالری استفاده می‌ کنید. 

چرا اورگانا

صنایع غذایی اورگانا در منطقه صنعتی چغادک، در شهرستان بوشهر واقع شده است. هدف اصلی این شرکت تولید انواع کنسرو ماهی، کنسرو میگو و عمل‌آوری انواع آبزیان می‌باشد. با ثبت برند تجاری اورگانا و تحول در بخش تحقیق و توسعه، این شرکت تنوع بیشتری در تولید محصولات خود ایجاد کرده است.

اورگانا با استفاده از سرمایه انسانی مجرب و دارای واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و آزمایشگاه شاخص و مدرن، توانسته است برای اولین بار در ایران کنسرو قلیه میگو را تولید کند. در حال حاضر، اورگانا با تولید نزدیک به بیست محصول مختلف پروتئینی و گیاهی، یک برند معتبر و برتر در کشور است.

این شرکت با بهره‌برداری از کارشناسان فنی، کارکنان کارآزموده و خلاق، و سیستم‌های مدیریتی استاندارد مانند ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO45001:2018 و IMS، همواره به ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان خود می‌پردازد. کنترل دائمی فرایندهای تحویل گیری، نگهداری و پخت مواد اولیه، همراه با پایش سیستم انبارداری و ارسال محصولات تولید شده، می‌تواند تضمین کننده رسیدن به این هدف باشد.

موقعیت جغرافیایی اورگانا در نزدیکی بندر بوشهر و ساحل دریا، به همراه وجود اسکله‌های صیادی و بازار محصولات کشاورزی استان فارس، باعث شده تا این شرکت به راحتی به ماهی تازه و صید روز و محصولات کشاورزی مرغوب دسترسی داشته باشد. همچنین، استفاده از نیروهای ماهر و کارآمد و ماشین‌آلات پیشرفته صنایع غذایی و کنسروسازی، باعث تولید محصولاتی با طعم و لذیذی شده است که دارای کیفیت جهانی و قیمت رقابتی هستند.

جمع‌ بندی 

طرز تهیه سالاد تن ماهی رژیمی اصلاً کار سختی نیست، به شرط اینکه بدانید باید چه موادی را استفاده کنید و آنها را چه زمانی با یکدیگر ترکیب کرده تا بتوانید به بهترین طعم و خاصیت برسید. ما طرز تهیه را به طور کامل برایتان توضیح دادیم. همچنین میزان مواد غذایی لازم را هم برایتان گفتیم تا بتوانید در جمع خانواده از طعم این سالاد لذت ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *