اگر طبع سردی دارید، قطعاً باید از مواد غذایی استفاده کنید که طبع آنها گرم است. در واقع با مصرف مواد غذایی گرم، می‌ توانید بدنتان را به حالت تعادل برسانید. در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری‌ هایی که به خاطر سردی زیاد بدن هستند، کاهش پیدا می‌ کند. ما در این مقاله راجع به ویژگی‌ غذای‌های مناسب طبع سرد با شما صحبت می‌‌کنیم تا با اطلاعات بیشتری اقدام به رعایت این موضوع بکنید.

ویژگی غذاهای مناسب طبع سرد

همین اول می‌ خواهیم به سراغ اصل مطلب برویم. فرض کنید شما طبع خیلی سردی دارید یا یکی از اعضای خانواده تان به خاطر طبع سرد دچار بیماری شده است. در چنین شرایطی باید از غذاهایی استفاده کنید که طبع گرم دارند. برخی ویژگی این غذاها شامل موارد زیر است:.

مواد غذایی مناسب برای طبع سرد

اکنون که با ویژگی این غذاها آشنا شدید، یک سری غذای مفید هم می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم که برای طبع سرد خواص بسیار زیادی دارد. از سبزیجاتی مثل شنبلیله، ترخون، ساقه کرفس، شوید، مرزه، ریحان، تره، نعنا و جعفری استفاده کنید.

ویژگی غذاهای مناسب طبع سرد

اگر جزو افرادی هستید که طبع سردی دارید و می‌ خواهید غذاهای جدید درست کنید، حتماً حواستان باشد از مواد غذایی که گفتیم، داخل غذاهایتان استفاده کنید. وجود آنها تا حد زیادی می‌ تواند طبع شما را گرم کند. تغذیه مهم‌ ترین نقش را برای تعادل طبع های مختلف دارد.

غذاهای کنسروی معمولاً طبع سردی دارند اما اگر انواع با کیفیت آنها را استفاده کنید، سردی آنها کمتر به بدنتان اثر می گذارد. به همین دلیل ما سایت اورگانا را پیشنهاد می‌ کنیم که به صورت تخصصی انواع غذاهای کنسرو شده را به فروش می‌ رساند. شما می‌ توانید کنسرو قرمه سبزی یا قیمه را که طبع گرم دارند را استفاده کنید و از فواید آنها بهره‌ مند شوید. از طرفی خیالتان راحت است که محصولات اصل و اورجینال را خریداری کرده‌ اید.

چرا اورگانا

شرکت صنایع غذایی یال‌زرد با نام تجاری اورگانا یک واحد تولید کننده محصولات آبزیان، به ویژه کنسرو ماهی تن و کنسرو میگو، در منطقه صنعتی چغادک شهرستان بوشهر است. این شرکت با تأکید بر تحقیق و توسعه، به تنوع در تولید محصولات پرداخته و با برند تجاری اورگانا به عنوان یکی از سرآمدان در این صنعت شناخته می‌شود.

شرکت صنایع غذایی اورگانا با داشتن واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و آزمایشگاه مدرن، موفق به تولید کنسرو قلیه‌میگو در ایران شده و در حال حاضر بیش از بیست محصول مختلف پروتئینی و گیاهی را تولید و عرضه می‌کند. این شرکت با استفاده از کارشناسان فنی ماهر، کارکنان متعهد و سیستم‌های مدیریتی استاندارد، به ارتقاء کیفیت و رضایت مشتریان متعهد است.

موقعیت جغرافیایی این کارخانه در بندر بوشهر و نزدیکی به ساحل دریا، اسکله‌های صیادی، و بازار محصولات کشاورزی استان فارس، این شرکت را قادر به دسترسی آسان به ماهی تازه و صید روز می‌سازد. با بهره‌گیری از نیروهای ماهر و استفاده از تجهیزات پیشرفته، اورگانا محصولاتی با کیفیت برتر و قیمت رقابتی در بازار ارائه می‌دهد.

جمع‌ بندی

آشنایی با ویژگی غذاهای مناسب طبع سرد به شما کمک می‌ کند تا مواد غذایی را استفاده کنید که به بدنتان خواص بیشتری را می‌ رساند. ما راجع به این ویژگی‌ ها به طور کامل صحبت کردیم. حتی خوراکی‌ های مناسب طبع سرد را به شما معرفی کردیم تا کارتان راحت‌ تر باشد و بتوانید گرمای کافی را به بدنتان برسانید و دچار مشکلات طبع سرد نشوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *